MEDLEMMENE ER RASENDE PÅ EVO KJEDEN ETTER KORTTABBE

Treningskjeden Evo har hatt store problemer ved at folk er trukket treningskontingent opp til fem ganger.
Treningskjeden Evo har hatt store problemer ved at folk er trukket treningskontingent opp til fem ganger.

Medlemmene raser. EVO trakk konto opp til fem ganger. Tusenvis rammet

-Dette er pinlig, sier eier og administrerende direktør som lover å rette opp feilen

Publisert Sist oppdatert

Opp til fem ganger månedsbeløpet har Evo fitness sine kunder blitt trukket i går og i dag. Dette rammer tusenvis av treningshungrige nordmenn. -Dette er pinlig sier eier og administrerende direktør, Morten Hellevang til e-tv.no

Meldemmer raser på sosiale medier

Medlemsmassen raser. På sosiale medier får treningskjeden knallhard kritikk:

"Dere har også trekt meg 3 ganger og min datter 2 ganger. Å det er helt umulig å komme i kontakt med dere. Dette er for dårlig." skriver mor og datter fra Fredrikstad.

"Det samme har skjedd meg 1200 kr. Trekt av konto ,hva faen skjer." skriver en annen ung kvinne.

"Dette går ut over oss! Vi blir jo ruinert. Er bare så vidt jeg har råd til en måned av gangen en gang!! Dette må fikses nå", forlanger en annen sint kunde.

Vi kunne lagt ut flere titalls slike kommentarer som ligger på Evo sin facebook-side.

Morten Hellevang, CEO i Evo-kjeden.
Morten Hellevang, CEO i Evo-kjeden.

Ingen informasjon

Verken Evo sin hjemmeside eller i sosiale medier har det kommet noe informasjon.

-Vi har jobbet med dette i to dager nå. Det ble oppdaget torsdag. Feilen ligger hos det selskapet som tar hånd om våre korttransaksjoner. De skjønner foreløpig ikke hva som har skjedd, men det jobbes på spreng. Vi har etter fattig evne forsøkt å svare de som har tatt kontakt med oss, sier en lettere stresset Morten Hellevang til e-tv.no. Han har imidlertid ikke noe svar på hvorfor de ikke har forsøkt å informere via sine egne kanaler på nett.

Aner ikke omfanget

-Vi aner ikke omfanget men vi håper at dette er løst på mandag. I dag har vi stoppet hele kontoen vår slik at det ikke skal skje før problemet er løst. Vi vet at noen virkelig har fått tappet kontoen sin og det har vi forsøkt å løse kortsiktig ved at vi har Vippset tilbake. Men jeg garanterer at alle skal få tilbake det de har betalt. Det blir bankens oppgave å finne ut av. Jeg kan ikke noe annet enn å beklage på det sterkeste. avslutter Hellevang.

Powered by Labrador CMS